Helen heeft vakwerk verricht 😉. Mijn haar is weer tip top in shape en mijn krullen en ik zijn weer blij!
Super blij met het resultaat, mooie blonde kleur weer zodat het grijs niet meer zo opvalt. Goed geknipt, het was ook heel gezellig en relaxed. Dankjewel Leonie
Ben goed behandeld en ben mooi geknipt door Helen. Super blij!
Je voelt je gelijk welkom. En inverband met de angst /paniek aanvallen van mijn dochter kon ik in de buurt blijven zitten voor als zij een aanval zou krijgen. Jullie hebben hier zoveel begrip voor. Respect hiervoor. Al met al jullie zijn voor iedereen geschikt. Gewoonweg een super team.
Heel fijn geholpen en kundige kapster. Mijn grijs is mooi weggewerkt. Heel blij mee!
Super mooi gedaan
Me dochter is super blij🥰
Echt leuke meiden werken er.
Voor het eerst nnaar een krullenkappergeweest en heel erg goed geholpen ddoor Carola!
Ben er erg blij
Heel vriendelijk en professioneel personeel. Erg gezellig om hier je haren te laten knippen!
Het was de eerste keer dat ik bij jullie was, maar ik kom zeker terug, de volgende afspraak is alweer gepland
Ik heb een touch-up van mijn highlights gehad en ook is mijn haar geknipt. Superfijn geholpen door Helen en mijn haar zit weer prachtig! Veel complimenten gekregen van anderen.