5.0
gebaseerd op 995 reviews

Ik ben echt super tevreden bedankt leonie❤️❤️❤️❤️ X roos

Rosie - bijna 7 jaar geleden

Leonie heeft leven in mijn saaie krullen weten te blazen!!!! Ik kwam helaas veel te laat binnen, maar werd heel netjes behandeld door Leonie en haar collega. Ik ben heel blij/ tevreden, ze heeft er een nieuwe klant bij!

Coriza - bijna 7 jaar geleden

Het was weer gezellig en ben weer lekker geknipt

Jacqueline - bijna 7 jaar geleden

Erg vakkundige meiden waardoor ik vertrouwen heb in hun werk. En ook erg gezellig. Kom zeker terug.

Caroline - bijna 7 jaar geleden

Voor de eerste keer hier geknipt. Super vriendelijk en mooie zaak. Ondertussen ook adviezen gekregen. Top!

Britt - bijna 7 jaar geleden

Superblij met het uiteindelijke krul-resultaat!

Eva - bijna 7 jaar geleden

Ben heel blij met m'n nieuwe haarkleur, bedankt! ☺️

Esther - bijna 7 jaar geleden

Weer fijn geholpen door Charmaine en weer super blij met mijn kleurtje. Weten echt goed waar te maken wat je wens ook is.

Larissa - bijna 7 jaar geleden

Het was gezellig en mijn haar ziet er super uit. Ik heb zelfs een dansje gedaan. Bedankt meiden xxx

Rosarita - bijna 7 jaar geleden

Prachtig en snel en mooi gekleurd geknipt en geföhnd!

Laurie - bijna 7 jaar geleden