5.0
gebaseerd op 995 reviews

Ben heel erg tevreden met mijn haar je heb er een vaste klant bij groetjes karin

Karin - meer dan 7 jaar geleden

Heerlijk. Weer super geknipt. Blij dat ik geweest ben

Marianne - meer dan 7 jaar geleden
Yvette - meer dan 7 jaar geleden

Helemaal top !! Hele gezellige dames, en ben zo blij met mijn total make over KLEURTJES !!! kom zeker terug

Priscilla - meer dan 7 jaar geleden

Super gezellig en goed 😘

Bri - meer dan 7 jaar geleden

Leo, je bent de beste!

Chantal - meer dan 7 jaar geleden
Denise - meer dan 7 jaar geleden

De beste kapster die ik ooit gehad heb knipt goed, verft goed en is altijd lachen daar

Magda - meer dan 7 jaar geleden

Goed team en zeer tevreden over mijn haar!

Denise - meer dan 7 jaar geleden

Super gezellig en blij met het resultaat.

Sandra - meer dan 7 jaar geleden