5.0
gebaseerd op 995 reviews

Kom graag weer bij je terug Leo !!!!

Jane - bijna 8 jaar geleden

Top zaak! Ben heel blij met je advies en het eindresultaat. Ik kom zeker terug.

Martine - bijna 8 jaar geleden

Perfect geknipt

Ronald - bijna 8 jaar geleden
Kelly - bijna 8 jaar geleden

ontzettend tevreden
vakvrouw
Gezelligheid in de salon
Goede prijs kwaliteitsverhouding

Suzanna - bijna 8 jaar geleden

Ik ben echt tevreden met het resultaat.

Diana - bijna 8 jaar geleden
Magda - bijna 8 jaar geleden

Weer helemaal super!! Gezellig gekletst, lekker bakkie koffie erbij en weg gaan met weer super mooie geverfde en geknipte haren! Top top top, kan niks anders zeggen 👌🏻

Jolanda - bijna 8 jaar geleden

Eindelijk weer een topkapster gevonden die ook nog gezellig is!

Mascha - bijna 8 jaar geleden

Mijn droge haar weer heerlijk zacht en mooi gekleurd!

Rosalie - bijna 8 jaar geleden