5.0
gebaseerd op 995 reviews

Super geholpen door Diana! Gelijk een vervolg afspraak geboekt! Wat zitten onze krullen top zeg

Tamara - meer dan een jaar geleden

Fijn geholpen door Carola. Wij komen zeker terug 👌

Kim - meer dan een jaar geleden

Ik ben blij dat er snel plek was en ik ben tevreden met mijn haren! Ook geholpen door een hele lieve en gezellige dame. Bedankt!

Sabine - meer dan een jaar geleden

Super fijngeholpen vandaag door Hellen kom zeker terug in de salon

Cindy - meer dan een jaar geleden

Een fijne, nette salon. Goed advies ontvangen en mijn dochter is met een prachtige bos krullen de deur uitgelopen.

Milou - meer dan een jaar geleden

Goed meegedacht en fijn resultaat.

Ingrid - meer dan een jaar geleden

Zoals altijd weer uitstekend geknipt door Helen.

Alex - meer dan een jaar geleden

Super tevreden. Ik heb een enorme bos krullen. Goed meegedacht en geadviseerd en goed geknipt.

Fiona - meer dan een jaar geleden

Leuke zaak met leuke meiden!
Mijn krullen zijn onder handen genomen en weer helemaal tot leven gekomen!
Goeie adviezen over producten en gebruik.

Yasmin - meer dan een jaar geleden

Fantastisch eind resultaat! Nog mooier als naar verwachting! Fijn geholpen en gezellige gastvrije omgeving. Bedankt!

Carmen - meer dan een jaar geleden