5.0
gebaseerd op 995 reviews

Onderwerp: Feedback over mijn afspraak

Beste team van Leonie Rietdijk - Hair & Beauty Salon,

Ik wil jullie bedanken voor de fijne ervaring tijdens mijn afspraak. De sfeer in de salon was prettig en professioneel, en ik waardeer de vriendelijkheid en expertise van het team.

Over het algemeen ben ik zeer tevreden en ik kijk uit naar mijn volgende afspraak. Bedankt voor jullie goede service!

Met vriendelijke groet,
Fabrício

fabricio - meer dan een jaar geleden

Dankzij Özge zijn wij vandaag heel goed geholpen! Wij wisten allebei niet dat we mooie Curly hair hadden. Wij gaan aan de slag met de aangeraden producten. Dankjewel Özge voor vandaag. Wij zijn in ieder geval vaste klanten geworden.

Selma - meer dan een jaar geleden

Uitstekende kapper, klantvriendelijk en servicegericht. Er word echt ruimte gemaakt om je voorkeuren aan te geven. Ik raad deze kapster aan iedereen aan. Prijs-kwaliteit verhouding is top!

Soumia - meer dan een jaar geleden

Ohh ik houuu van Diana! Zo lief, zo meedenkend, toppertje!! Altijd weer super tevreden

Samantha - meer dan een jaar geleden

Gisteren voor de eerste keer bij jullie geweest. Ik heb altijd pluizig haar en mijn collega zei dat ik eens naar een krullenkapper moest gaan. Ik kwam binnen met stijl, pluizig haar en ging de deur uit met een kop vol krullen! Hellen heeft mijn haar gedaan en wat een leuke, lieve schat is dat! Ze heeft me alles goed uitgelegd hoe ik mijn haar moest doen. Jullie hebben er een vaste klant bij!

Jolanda - meer dan een jaar geleden

Mijn haar is heel goed geknipt door Helen. Ben er erg blij mee.

Jeanette - meer dan een jaar geleden

Helen heeft mijn haar heel mooi geknipt en mijn highlights zijn ook erg mooi geworden, ik ben dik tevreden

Helen - meer dan een jaar geleden

Souki heeft mijn haar prachtig gekleurd en gefohnt. Zoals altijd.

Jeanette - meer dan een jaar geleden

Ik raad iedereen aan om naar Leonie Rietdijk te gaan. Fijne behandeling ,goede sfeer en mijn haar zit fantastisch. Mijn krullen worden door de goede behandeling steeds mooier.

Ineke - meer dan een jaar geleden

Ik ben geholpen door Sukena en ik heb een prettige ervaring gehad. Supervriendelijke dame en zij heeft goed voor mij en mijn haartjes gezorgd. Zeker een aanrader!

Nalini - meer dan een jaar geleden