5.0
gebaseerd op 995 reviews

Ik kwam voor het kleuren van mijn haar. Er word goed overlegd. Ik had een erge balk in mijn haar en wilde graag weer een natuurlijke overloop en dit is super goed gelukt 🥰 Ook is het mooi met krullen geföhnd. Ik ben super tevreden .

Lindy - bijna 2 jaar geleden

Heel fijn geholpen. Leuke dames die hier werken. Helen heeft mij erg goed en snel geholpen.

Lien - bijna 2 jaar geleden

Super blij met Helen!

Chantal - bijna 2 jaar geleden

In één woord..fantastisch! Wow wat een kennis en ervaring. Die meiden weten echt hoe het moet. Je kunt daar lekker gaan zitten en het allemaal laten gebeuren…zij weten precies wat ze doen! Super bedankt meiden ik ben zo happy met m’n (natuurlijke) blonde lokken!

Simone - bijna 2 jaar geleden

Fijn geholpen door Helen .
Om mijn krullen er weer gezond uit te laten zien.

Selina - bijna 2 jaar geleden

Helen, je bent een topper 😍

Simone - bijna 2 jaar geleden

Ik ben super geholpen en ik ben erg blij met het resultaat!

Rosa - bijna 2 jaar geleden

Mooie salon en bekwaam personeel.

Ilse - bijna 2 jaar geleden

Als je klaar ben zit het altijd precies hoe ik het hebben wil. Er wordt echt naar je geluisterd. Top

Diane - bijna 2 jaar geleden

Lieve kapster voor mijn 8 jarige dochter. Mijn dochter is helemaal blij met haar mooie krullen.

Feline - bijna 2 jaar geleden