5.0
gebaseerd op 995 reviews

Al zeker 25 jaar tobben met mijn haar, door het dragen van oa een helm dun vlassig dus maar stekels. Sinds 2 jaar wilde ik proberen het langer te laten en mijn krullen hun gang laten gaan, echter het resultaat was sluik haar met aan de onderzijde wat krul, jullie hebben vandaag in mijn ogen een winder verricht. Nadat jullie klaar waren met mijn haar mocht ik in de spiegel kijken , mijn reactie ik heb haar......en tranen in mijn ogen, wat mooi. Dank jullie wel en tot de volgende keer

Majorie - bijna 2 jaar geleden

Zeer tevreden weer mooi model en top kleur

Anita - bijna 2 jaar geleden

Ik ben met veel aandacht,zorgvuldigheid en geduld geholpen…en tevreden met het resultaat.

ellie - bijna 2 jaar geleden

Last minute voor me vakantie me in nood geholpen! Service en kwaliteit aan iedereen aan te raden! En zeer tevreden en nieuwe vaste klant erbij!

siham - bijna 2 jaar geleden

Super positief!

Madeleine - bijna 2 jaar geleden

Zo als altijd prima geholpen en netjes geknipt

Ineke - bijna 2 jaar geleden

Heerlijk om weer in de stoel te mogen zitten!!! Mijn haar is weer super mooi geknipt en heb weer een lekkere bos met krullen😘

Danielle - bijna 2 jaar geleden

Prettige sfeer, goede service.

Wiesje - bijna 2 jaar geleden

weer is mijn haar waanzinnig geknipt door Leonie.

Jeanette - bijna 2 jaar geleden

Ben er erg blij mee dankje voor de goede zorgen.

Petra - bijna 2 jaar geleden