5.0
gebaseerd op 995 reviews

Altijd super blij met mijn krullen als ik weer een afspraak heb gehad!

Anouk - meer dan 5 jaar geleden

Heel fijn geholpen, er is onwijs goed gekeken naar mijn haar en wat het nodig heeft.
Dankjewel!!!

Ilse - meer dan 5 jaar geleden

Mijn dochter is weer fantastisch gekleurd! De eerste keer roze haar en nu wilde ze toch wat anders.. Roze en blauw haar! Het staat haar fantastisch.. Ze straalt ook elke keer als ze de salon verlaat! 😁

Andrea - meer dan 5 jaar geleden

Leuke dames, mooie salon en een super resultaat voor mn haar!

stephanie - meer dan 5 jaar geleden

Altijd goed geholpen .

Laila - meer dan 5 jaar geleden

Alles is top, de styling van de salon, de meiden, de service... Maar vooral SUPERblij naar buiten, dat is wat echt telt!!

Wendy - meer dan 5 jaar geleden

Ik ben erg fijn geholpen in de Salon! Een aanrader voor krullenkoppies ❤️

Dilalia - meer dan 5 jaar geleden

Ik ben heel tevreden. Er is persoonlijke aandacht, er wordt eerst naar het haartype gekeken en naar persoonlijke wensen geluisterd. Ik kom zeker terug!

sandy - meer dan 5 jaar geleden

weer een super gezellig uitje en helemaal happy met de kleur !! toppers zijn jullie xxx

Renate - meer dan 5 jaar geleden

Voelde me welkom en er werd goed naar mijn wensen geluisterd.

Marjolein - meer dan 5 jaar geleden