5.0
gebaseerd op 995 reviews

Heel erg fijn geholpen en je krijgt goed advies!

Marloes - meer dan 5 jaar geleden

Altijd blij en tevreden de deur uit!
Thanks weer meiden!

Ilona - meer dan 5 jaar geleden

Klantvriendelijk, prettige omgeving en een mooi resultaat.

Steffeney - meer dan 5 jaar geleden

Heel goed geholpen door Carola vandaag, eindelijk een kapster die luistert naar je wensen..na meerdere teleurstellingen bij andere kapsalons nu helemaal blij naar huis !!

Charlotte - meer dan 5 jaar geleden

Zoals altijd weer erg fijn geholpen. Ik ga altijd tevreden de deur weer uit.

Renate - meer dan 5 jaar geleden

Ik ben zeer tevreden over de vriendelijkheid, de manier van knippen en manier van stylen. Er Wordt naar je geluisterd met een professioneel oor.

S. - meer dan 5 jaar geleden

Je wordt altijd met open armen ontvangen, gezellige meiden!

Lobke - meer dan 5 jaar geleden

Schitterende salon en goed geknipt. 👍👍

Diny - meer dan 5 jaar geleden

Hele aardige kapster. Ik had veel vragen omdat ik pas gestart ben met de CG methode en ze had alle antwoorden en gaf goed advies m.b.t. producten. Haar goed geknipt, echt met aandacht (in tegenstelling tot ervaringen bij andere kapsalons waar men in 5 minuten klaar was).

Leonie - meer dan 5 jaar geleden

Zoals altijd gezellg, leuk en relaxt en weer super gekleurd, geknipt en gestyled.
Ik ben blij !!! Dank dames

Simone - meer dan 5 jaar geleden