5.0
gebaseerd op 995 reviews

Super goed geholpen door Kaylee. Een aardig meisje dat eerlijk advies geeft. Mijn eerste ervaring bij een krullenkapper was slecht. In het salon van Leonie Rietdijk ben ik erg goed geholpen en heeft Kaylee mijn haar gefixt. Ook heb ik goeie werkbare tips gekregen waardoor ik goed voor mijn krullen kan zorgen. Ik kom zeker terug!

Safiera - meer dan 4 jaar geleden

Na jaren niet meer naar de kapper te durven door slechte ervaringen, ben ik door de meiden ontzettend lief en vooral begripvol ontvangen. Ze hebben mijn haar uiterst goed behandeld en geknipt. De sfeer is er ontspannen en gezellig en het personeel is vriendelijk en professioneel. Ik ben met een opgelucht gevoel weggegaan en ben echt heel erg blij met het resultaat en alle adviezen. 🙋🏼‍♀️

Ilse - meer dan 4 jaar geleden

Klantvriendelijk en heel eerlijk.
Ik wilde graag meer slag in mijn haar. Kapster gaf aan dat ze niet wist of de methode effect en we zouden zien wat er voor krul/slag onder vandaan zou komen. Ik ben ontzettend tevreden. Mijn haar krult voelt zacht en erg licht aan. Wat een mooie stoere zaak ook. Dankjewel.

Sharon - meer dan 4 jaar geleden

De dames die hier werken weten precies waar ze mee bezig zijn.
Super blij met het resultaat 🥰

Mireille - meer dan 4 jaar geleden

Top ervaring voor de 1e keer.
Voor herhaling vatbaar

maureen - meer dan 4 jaar geleden

Mooie salon, goed geholpen en duidelijke uitleg hoe ik het thuis kan verzorgen.
En met een mooie bos krullen naar huis.

Miranda - meer dan 4 jaar geleden

Geweldig geholpen en fijne, gastvrije service!

Aliki - meer dan 4 jaar geleden

Zeer netjes geverfd door Kayleigh! Complimenten! Kleine tip bij het maken van je afspraak krijg je een tijdsindicatie door, helaas redde ik het zelf niet meer (vanwege andere afspraken) door wat uitloop om het alsnog te laten knippen. Volgende keer weer!

Kim - meer dan 4 jaar geleden

Aardige meiden,ontspannen sfeer.Is prima geverfd en geknipt.

Francien - meer dan 4 jaar geleden

Ben super geholpen. Erg klantvriendelijk en heb goed advies gekregen. Ik ga zekrr terug komen!

Mandy - meer dan 4 jaar geleden