5.0
gebaseerd op 995 reviews

Altijd vakkundig geknipt en gekleurd, plus een hoop gezelligheid als bonus! En dat bakje fruit maakt het af.

Cynthia - meer dan 4 jaar geleden

Super tevreden over mijn bezoek aan Leonie Rietdijk hair en beauty salon.
Mooie en fijne salon, gezellig personeel en niks is te veel.
Fijne uitleg gehad over mijn krullen en de verzorging ervan.
Ik kom zeker volgende keer weer!

Jessica - meer dan 4 jaar geleden

Beste kapper Ever 😍

Renate - meer dan 4 jaar geleden

As always a great TEAM❤️
Blij dat ik weer naar Leonie mag :)

Sibel - meer dan 4 jaar geleden

ZOALS ALTIJD WEER GEWELDIG !!! Ik wilde wat anders met de kleur en had een foto, maar gaven gelijk eerlijk antwoord dat deze kleur misschien iets te hard zou maken dus tintje lichter gedaan.

Renate - meer dan 4 jaar geleden

Heel fijn geknipt door Carola 👌
Veel sterkte gewenst weer met de lockdown en fijne feestdagen!

Miranda - meer dan 4 jaar geleden

Kayleigh kan onwijs goed knippen! Mijn dochter was toe aan een nieuw kapsel, aangezien dit een beginnende puber is. Het kapsel wat Kayleigh geknipt heeft is werkelijk waar prachtig!!!

Angelique - meer dan 4 jaar geleden

Goed advies gekregen en fijn dat ze weer model in mijn haar hebben kunnen brengen :)

Marlene - meer dan 4 jaar geleden

Altijd gezellig in de salon en je gaat met mooi haar de deur uit. Lekkere koffie, je krijgt vers gesneden fruit 👏🏻 top toch!

Denise - meer dan 4 jaar geleden

Kayleigh is een ware professional, ik voel mij enorm prettig bij haar & het resultaat is boven mijn verwachting. Tot de volgende keer.

Nancy - meer dan 4 jaar geleden