5.0
gebaseerd op 995 reviews

Weer fantastisch gekleurd en geknipt door Linda. Professioneel, met een super resultaat. Heel gezellig met koffie en vers fruit en een december kadootje! Heerlijke sfeer, kom hier altijd graag

Monica - meer dan 4 jaar geleden

Ik ben heel erg blij met het resultaat. Ik ging altijd naar een andere kapper toe, maar mijn haar kon niet meer én de kapper zat vol. Dus op zoek naar een goede en ervaren vervanger en mijn afspraak gemaakt bij Leonie... maar ik ben blij verrast!! Wat heeft Kayleigh mijn haar mooi geknipt zeg!! Met half stijl haar naar binnen en met een bos krullen mee naar buiten.. misschien toch maar overwegen om van kapper te veranderen 😉😊

Angelique - meer dan 4 jaar geleden

Echt een ontzettend kundige salon die me goed geïnformeerd hebben met mijn fijne krultang en een erg leuk team

Linda - meer dan 4 jaar geleden

Leonie is altijd professioneel maar ook een gezellig persoon. Super blij met mijn nieuwe haar! Bedankt weer voor de goede service!!

Renate - meer dan 4 jaar geleden

Voor het eerst geweest. Goede uitleg gekregen en een gezellig praatje gemaakt. Plus punt ze verkochte de CG haar producten

Mariska - meer dan 4 jaar geleden

Lief en kundig personeel! Ik kom hier al jaren om mijn krullen te laten knippen en ik ben altijd erg tevreden. Mooie salon en het is altijd een uitje om hier mijn haar te laten doen.

Dijone - meer dan 4 jaar geleden

Super tevreden nemen echt de tijd voor je.

Chantal - meer dan 4 jaar geleden

Mijn haar is prachtig!

Damy - meer dan 4 jaar geleden

heel blij, mooi resultaat mooie kleur en lang haar blijft ook lang bedankt nog voor de gezonde snack blij met jullie !

Anita - meer dan 4 jaar geleden

Wederom heel blij met het resultaat! Dit keer gekleurd en geknipt door Linda. Zij heeft precies de juiste kleur (folies) gebruikt, waardoor het er heel natuurlijk uitziet. En mijn krullen zijn, ZONDER PLUIS!!, weer terug! Super gedaan Linda!

Sandra - meer dan 4 jaar geleden