5.0
gebaseerd op 995 reviews

De nieuwe kapster kan prima knippen en is heel gezellig in de omgang.

Lida - ongeveer 5 jaar geleden

Leuke no nonsense sfeer in de salon, alle meiden zijn erg aardig. Je word goed verzorgd met koffie/thee en vers fruit.
Leonie is to the point en heeft heerlijke humor.
En het belangrijkste ik ben erg blij met met coupé en de highlights.
Ging als een ander mens naar buiten!

Claartje - ongeveer 5 jaar geleden

Prima geknipt, eindelijk een kapper die krulhaar snapt! Aardige dames en een lekker kopje koffie bij binnenkomst

Aletta - ongeveer 5 jaar geleden

Super!!! Enorm goed geholpen, fijne sfeer lekker bakje fruit! Alweer zin in m’n volgende afspraak 🙏🏻

Sabine - ongeveer 5 jaar geleden

Hartstikke fijn geholpen. Is precies geworden zoals ik voor ogen had. Duidelijke communicatie en er wordt uitgebreid de tijd voor je genomen. Kortom een echte aanrader!

Annemarie - ongeveer 5 jaar geleden

Prettige sfeer bij de salon van Leonie. Super kleur en weer heerlijk geknipte krullen.

Marloes - ongeveer 5 jaar geleden

Jullie hebben krullen in mijn haar getoverd!!

Monique - ongeveer 5 jaar geleden

Gezellig zoals altijd en ik ga weg met een glimlach en een mooie bos krullen.

Anje - ongeveer 5 jaar geleden

Wederom prima gekleurd en geknipt ! Mijn krullen dansen weer :-) Genieten in een prachtige salon, gezelligheid en deskundigheid onder het genot van een kop thee en een bakje vers fruit. Tot de volgende keer. Groeten Alexandra

Alexandra - ongeveer 5 jaar geleden

Gezelligheid, goede zorg, weg met een mooie bos krullen. Super mooie kleur. Toppers!

Zahira - ongeveer 5 jaar geleden