5.0
gebaseerd op 995 reviews

Prettige zaak en fijne sfeer. Ze konden mijn droge haar weer tot leven brengen 😀 ben er erg blij mee!

Lotte - meer dan 5 jaar geleden

Het kost even wat tijd en geld maar ik ben echt heel blij met het resultaat. Je ziet niks van de uitgroei en de kleur is prachtig. Nu al mega veel complimenten gekregen. Bedankt Romy.

Anette - meer dan 5 jaar geleden

Mooie salon, lieve meiden en een mooie knipbeurt gehad voor m’n krullen, super blij!

Ebru - meer dan 5 jaar geleden

Goed geknipt, aardige meid ook

Magda - meer dan 5 jaar geleden

Fijne zaak, fijne kapsters, fijne mensen, fijne service en fijne prijs, ga altijd weer met een goed geknipt koppie de deur uit en dat is meer dan fijn

Ameniet - meer dan 5 jaar geleden

Fijn geholpen en nog handige tips meegekregen van Leonie!

Danique - meer dan 5 jaar geleden

Was weer top!!

Martine - meer dan 5 jaar geleden

Me dochter heeft eindelijk haar mooie haar en krullen weer terug. Kan wel naar haar haar blijven kijken omdat ik er echt heel erg blij mee bent
ONWIJS bedankt nog daarvoor

shahina - meer dan 5 jaar geleden

Zoals gewoonlijk weer toppie de deur uit met hoofd vol krullen, uiteraard door DE krullenbol Leonie verzorgd. En ging ook nog met een leuke attentie naar huis. Zijn de kleine dingen die het doen, zeker in deze nare tijd.

Cobie - meer dan 5 jaar geleden

Was zoals de vorige keren een gezellig sfeer en een goede kapster die haar vak met plezier doet.

Danny - meer dan 5 jaar geleden