5.0
gebaseerd op 995 reviews

De behandeling is uitstekend, de sfeer is prima en aandacht van Leonie voor al de klanten.

Joke - meer dan 5 jaar geleden

Super goede service!
Leuk ontvangen en geholpen door leonie, gezellig gespreken & goed resultaat!

Jamie - meer dan 5 jaar geleden

Super mooie zaak. Fijne geholpen en me krullen zitten weer helemaal lekker.

Linsey - meer dan 5 jaar geleden

Mijn nummer 1 kapper al jaren!!!! Nooit meer een ander!

Mandy - meer dan 5 jaar geleden

2e keer geholpen door Carola. Me krullen zijn weer mooi en gezond. Helemaal happy!

Leonora - meer dan 5 jaar geleden

prachtige salon, goed geknipt!

Brigitte - meer dan 5 jaar geleden

Heel vriendelijke geholpen. Kapster luisterde heel goed naar wat ik wilde en ben precies met die resultaat vertrokken.

Natasha - meer dan 5 jaar geleden

Al heel lang bij leonie klant, nu eerste keer dat de kleur niet lekker uitpakte. Na service beurt helemaal netjes opgeknapt, heel blij mee! Top service en netjes opgelost. Communicatie was snel en duidelijk

nancy - meer dan 5 jaar geleden

Mooie salon met hele lieve dames in dienst. Verzorging is top en voor mij een eerste ervaring bij een krullen specialist. Er werd goed de tijd voor mij genomen.

Krystle - meer dan 5 jaar geleden

Ik kwam voor een kleuring omdat mijn huidige kleur er niet uitzag.
Het is heel netjes geworden, heel mooi.
Goed advies gekregen voor de verzorging van mijn kleur en haar.
Heel klantvriendelijk en duidelijk professioneel.
Voor mijzelf een hele fijne ervaring om naar de kapper te gaan.
Tot snel weer

Bianca - meer dan 5 jaar geleden